Cennet99 Merak etiğim bir şey var kızlar diyelim benim takipli olduğum doktorum gün içinde poliklinik yapıyor ve benim de gün içinde doğumum başladı doğumhame deki doktor mu doğuma giriyor yoksa kendi doktorum poliklinikten geliyor mu acaba bilen var mu
Aylaa123 Cennet99 yani normalde hastanelerde polikinlikteki doktor geliyor takipli hastası olunduüu için ama gece yada doktorun olmadığı zaman olursa o zaman nöbetçi doktorlar giriyor diye biliyorum çevremde herkesin öyle oldu bende özel takipliyim benim gittiğim hastamede öyle ama bulunduğunuz devlet hastanesi sartı nedir bilemem. Amaç zaten takipli oldugunuz doktorun doğurtması sizi yoksa her ay farklı doktora giderdik
Kumsal2606 Cennet99 hiç bilmiyorum nasıl olduğunu ama bisy sormak istiyorum hangi doktora gidiyorsunuz
Cennet99 Kumsal2606 evet memnunum bende tavsiye üzerine Ayşegül hanıma geçtim daha öncesi özele gidiyordum çok ilgili güler yüzlü çok yakın davraniyor önemli olan sa bence güler yüzlü olması bi doktorun
Glben25 Doğum yaptım ben orda o gün şansınıza nöbetçi doktor kim varsa o giriyor ama planlı sezeryan olacaksa o size gün veriyor o tarihte sizin doktorunuz giriyor o da zorunlu olmadığı sürece sezeryan alınmıyor
Glben25 Kumsal2606 ay ben dün gittim bu doktora tam randevu saatinden 1.5 saat sonra aldı ve 15 gün randevu alma cezası aldım onun yüzünden
Kumsal2606 Glben25 sen yine iyi girmişsin ben 2.5 saat bekledim 2 kez 🙄 Ayşegül hanımda böyle bir sorun var mı acaba
Glben25 Kumsal2606 ay yemin ederim çıldırdım bu ne Ayşegül hanimda yok bide hastaları tek tek alıyor bu gizem 2 li 3 lu alıyor insanları
Kumsal2606 Glben25 evet geçen gün 15.30 randevusuna 6ya doğru girdim. 5 hasta aldı içeri bebeğin ölçüsünü bile yapmadı. O yüzden degistircem
Glben25 Kumsal2606 Ayşegül hanım çok iyi birde Ayşe Rabia Şenkaya var doğuma girmişti benim uzman doktormus çok güzel ilgilendi ve çok bilgiliydi
Kumsal2606 Glben25 randevu arıyorum bulamıyorum. Bulduğum gibi gitcem. Teşekkür ederim 🥰 sizin kaç haftalık bu arada