Merhaba kizlar dun geceden beri ara ara sancilarim oluyor ve bu sabah aksama kadar hic gecmedi sabah hastaneye gittigimde nst sanci 70 cikiyordu bebek surekli karnimda sertlesiyor belimde be kasiklarimda cok siddetli bir agri var bu dogum sancisi mi 36 haftalik hamileyim