TubaY- n38. Haftamda bayramın dördüncü günü sabah ağrım vardı gaz sancısı gibi o yüzden doğum ağrısı olduğunu anlayamadım akşama kadar ara ara vuran bir ağrı yaşadım ama en son Bi baktım düzenli oluyor ama gayet o ağrıyı normal bir şekilde çekebiliyordum yemek yaptım yedik kahve içtik ben hala normal sancı sanıyorum artık düzenli olunca eşimin ısrarı ile acile gittik nst çekildi sancın var dedin muayene ettiler ve tam açıklık olduğunu söylediler ben şok oldum tabi :) akşam 19:30 da nstye girdiğim hastanede 20:10 da doğuma girdim 20:30 da kızım kucağımdaydı yani 20 dakika🤭tabiki o anlar inanılmazdı yapamayacağım sandım ama Allah öyle bir güç veriyorki nasıl dayandım inanamıyorum şunu söyleyim o korkunç hikayeler gibi değildi asla ve inanılmaz bir duyguydu 🥺size güç ve moral olması için yazdım. Asla korkmayın bende çok korkardım ağlardım hatta napıcam ben diye ama elhamdülillah 😍