Momellaa Allah aşkına ne iyi gelir sanırsınız 6 aylık hamileyim ilk hamileliğimde bile bu kadar karnım olmadı şuan davul gibi şiş tuvaletede çıkamıyorum onunda etkisi muhtemelen var bide bu kadar erken şişlik beni açıkcası üzüyor
1Anneadayiiii Momellaa tuvalete çıkamıyorum dediniz kabızlık varsa eğer kuru kayısı yiyin yatmadan önce çok faydası oluyor bence hem sağlıklı bişey kaybetmezsin canım az da olsa rahatlarsın iyi gelir
myangelson Momellaa bende de çok sıkıntı olur bu gaz, tuvalete cikamama olayı. Birazcık acı yiyeyim hemen tuvalete çıkartıyor beni. Kuru kayısı da mesela en az 5-6 tane yiyeceğim ki çıkartacak tuvalete 😂😂
Cimenn1223 Momellaa canm tuvalete çıkamadign için hemde hazımsizlk ve şişkinlik gaz oluyor bir zaman sonra geçiyor o şişkinlk merk etme
Mmze Momellaa Kuru kayısıyı hoşaf gibi kaynat sonra Blender dan cek şeker felan koyma meyve suyu qibi oluyor aç karna Sabah akşam iç bir bu iyi qelmisti bana bende çok çektim doktor söylemişti
Momellaa 1Anneadayiiii yiyorum ama fayda etmiyor ben çok çektim bu kabızlıktan doğumdan sonra başladı bende
1Anneadayiiii Momellaa ay benim ablamda öyle canım o kadar iyi anlıyorum ki seni be yapsa kurtulamıyor inşallah kurtulursun doğal erik suyu da işe yarıyo bak aklında bulunsun 😍
myangelson Nrmnin son adet tarihinin ilk gününü giriyorsanız doğru gösterir. Geç döllenme olmadığı sürece doktor da bu şekilde hesap yapar
myangelson Momellaa ahahaha tuvaletten cikamazsan bir de 😂😂😂 onun dışında benim de karnım cok şiş 8+5 haftalık bugün ama fena şişkinlik var umarım böyle üzerine koyarak devam etmem yoksa doğuma yuvarlanarak giderim bu gidişle 😂🥲
Nurbl İlk hamileliğimde benimde böyledi vala hiçbişey işe yaramıyordu yemeği yerken yavaş ve az ye yürüyüşle gaz çıkar biraz da olsa ayran falan içme bide hazımsızlık yapıyor o gazı çok iyi bilirim felaket ya
myangelson Nrmnin kanı bilmiyorum. İlk hamileligimde 5+2 de keseyi gördük karından özel hastanede. Bunda 5+5 miş vajinalde zor kese gördü doktor. 4-5 gün öncesinde kan vermiştim 4000 çıkmıştı değer ama yine de zor gördü keseyi. Devletti cihazı da kötüydü ondan da farkediliyor
Cimenn1223 Momellaa son zamanlar cok dha zor oluyor 21 haftaligm o hazımsızlgi tekrar yaşamaya başladm karnimda büyüdgü icin tahammül edilemez oluyor doğuma yakn