Zmom ben normal doğum yaptım. Sancı çektiğim süre boyunca yanımda refakatçim vardı. Odalar temiz, doğumhane temizdi. Zaten sancı çektiğiniz odada yatağı çatala çeviriyolar orda doğum yapıyorsunuz. Doğum zamanı refakatçiyi dışarı alıyorlar. Genel olarak ebeler çok iyiydi refakatçim çıktıktan sonra ebeler destek oldu bana sağolsunlar. Doktorlarda asistan doktordu sanırım onlarda eh diyim işte kötü davranmadılar ama egolulardı biraz