Rumeysa_01 Kızlar dün hamile olduğumu öğrendim beta 66 çıktı adetime 2 gün var iştahım bir garip durumda canım biseyler yemek istiyor gibi istemiyor gibi sizde de oldu mu bu tarz şeyler 🙄
Glm Rumeysa_01 psikolojikdir, daha kese bile oluşmamıştır. İştahın açılması muhtemelen hamileliğnizle alakalı değildir.