Kckglr Kızlar 31+3 üm hazırlanmaya başladım artık fakat süt sağma makinası alma konusunda kararsızım almalımıyım hangisini almalıyım fikirlerinize ihtiyacım var 🍀
1palyaco Kckglr bende doğum yaptıktan sonra karar veririm diye düşünüp almamıştım . Fakat sütüm gelmedi gelsin diye doğumdan sonra aldım . Arada sağım yapıyorum zaten bebeğim 1aylık ama göğsümü uzun süre emmiyor hemen bırakıyor .bende sağım yapıyorum o şekilde veriyorum.
Myrtle Kckglr elektrikli lansinoh. Hastameye goturdum sut gelsin ve ucu ciksin diye. 1 ay surekli kullandim. Simdi 3 aylik uyudugunda doluluk olursa sagiyorum. Memnunum, az parcali olan varsa onu alin tek eksi yani parcalari sök temizle ugrastiriyor.
Elifdemirozcelik Kckglr Ben de gerekli gereksiz bilmeden almadım. Ama sonra göğüslerim süt dolunca acıdı ve bebeğim ememedi. Arkadaşımdan ödünç aldım alıp gelene kadar. Wee baby elektrikli ve kablosuz kullanılabilen modelini aldım çok memnun kaldım. İstersen çevrende ödünç alabileceğin yakınlıkta birisi varsa alma çünkü uzun dönem kullanılan bir şey değil. Mesela emziremeyeceğim bir yere gidene kadar arabada sağıp biberona koyuyordum gittiğim yerse rahat ediyordum
B1cnm mesela bebek memeyi tam boşaltamadımı acısı fena oluyor şişiyor memeyi kavrayamıyor ben elim ayağım oldu süt sağma makinesi kesinlikle alınmalı
gktgmom 1palyaco memnun musunuz peki bende lansinohun elektrikli göğüs pompasını aldım ama kablolu olduğu için kararsız kaldım
surprizbebe gktgmom lansinoh çok iyidir ilk çocuğunda kullandım. Satmıştım şimdi kablosuz şarjlı bir model aldım ebebekten
1palyaco gktgmom kablolu derken ? Philips’te kablolu. Şöyle yani sağıyorum az çok çıkıyor ama sağımı bitirdikten sonra elimle yapıyorum yine geliyor veya bebek emince yine gelebiliyor . Ama arkadaşım da farklı bir makine var onun da öyleymiş yani bebeklerin çekimi makinelerden daha iyi . Ama genel anlamda memnunum . Tabi iyi araştırın aynı işlemi yapıp daha uygun makine varsa onu alın derim kiwi vardı ona da iyi diyorlar .
gktgmom surprizbebe ya bende kablolu diye aşırı kararsız kaldım daha kullanmadım ama memnuniyeti yüksek olan bir üründü siz kullandığınız süre boyunca memnun kaldınız mı bir sorun yaşadınız mı
Hcygllllll Bende kuzenimin alıp kullandığı Kiwi markadan aldım hem uygun fiyatlı hem memnundu baya henüz kullanmadım ama deneyip göreceğiz
surprizbebe gktgmom evet memnundum.bidaha çocuk düşünmüyorduk sattım savdım herseyi😂 şimdi baştan düzüyorum.
gktgmom 1palyaco ben lansinoh aldım ama daha kullanmadım bir de eller serbest kablosuz sağım makineleri var onlar arasında kararsız kalmıştım aslında