Belginylmz Edanur343 sizin gönlünüzden ne geçiyorsa öyle doğum yapın her ikisininde kiminde rahat kimde zor geçiyor
Eylul_eylul Edanur343 size bağlı bişey doktorunuz sizin için hangisini uygun görürse. Ben sezeryan oldum çnkü normal doğurmaktan çok korkuyordum.
Edanur343 Eylul_eylul benim ilk doğumum olacak o yüzden çok korkuyorum sezeryan istiyorum aslında ama normal de cok kararsızım normalde de korkuyorum 🤦🏻♀️ ve genişleme olduyormuş o yüzden de normalden kacıyorum biraz 😝