Bu 2. gebeliğim. İlkinde sancılara dayanırım sandım ama çok çok zor bir normal doğum geçirdim psikolojim bozuldu. Şimdi ise özeller uçuyor sanırım özele gidemeyeceğim. İzmir’de devlet, üniversite, şehir hastanesi farketmez epiduralli normal doğum yapılıyor mu? Bunun için ek ücret ödeniyor mu? Yada dışarıdan alınsa doktor kabul ediyor mu?