yeni_anne2 benimde oldu gebeliğimin başında bulantı kusma yaşamadım ama o bel ve kuyruk sokumu ağrısı beni mahvetti yeri geldi yataktan çıkamadım fıtığım vardı gebelik onu tetikledi muhtemelen.. 12. Haftadan sonra bel ağrım geçti çok şükür ama kuyruk sokumu ağrım devam etti yarım saat bile otursam ezilmiş gibi acıyordu şiddetlenerek devam etti ama 20. Haftadan sonra ondan da eser kalmadı çok şükür.. şimdi 34 haftalık olduk ne bel ağrısı ne kuyruk sokumu ağrısı yaşamıyorum en büyük korkum bebek ağırlaşınca tekrar başlamasıydı ama şükür başlamadı şimdilik 🌺