Gobess0 Bugün tam 34cü haftaya girdik bi kaç gündür sancım var bugünde kahverengi lekelenme oldu benim gibi olanlar var mı hanımlar
BeyzaGnes12 Gobess0 lekelenme ve sancı erken doğum belirtisi olabilir bence beklemeden hastaneye gidin
Niloyaaaaa Gobess0 benimde erken doğum riskim var ve doktorum suyun gelirse kanaman lekelenmen olursa mutlaka direkt geliyorsun dedi bence gitmelisiniz eğer doğum başlıyor bile olsa durdurmaya çalışırlar ya da ciğer geliştirici yaparlar bebeğinizi riske atmayın
1_papatya Gobess0 benim de 34+1 de kanamam ve hafiften de suyum geldi nst de sancı çıktı 2 gün hastanede yattım sancıları durdurdular yarın 35 haftalık oluyoruz İnşallah 37 den sonda doğar
_Minik_ Gobess0 bebek gelince hareketleniyor, kansla da girmiş olmalı. Doktora git hemen dün gece 34+1de benimki geldi. 34haftalık bebişlere bir şeyler oldu ard arda sancıyla geliyorlae hem de. Bekleme evde, belki dyrdurula bilir hemen git