Kızlar merhaba ben sgk lı çalışan bir anneyim , 32. Haftada çalışabilir raporu alıp doğumdan sonraki süreyi uzatmak istedim 37. Haftada çalışamaz raporu alacağım .
Bu sgk dan alacağım ödenek için gerekli ,
Bunun dışında süt parası var bildiğim 857 tl olarak,
Başka bir ödenek alma hakkımız mevcut mu? Sosyal medyada reelsler görüyorum ayrıca bir 16.000 tl lik yardım varmış gibi anlatılıyor doğru mu alan var mı, varsa nasıl alacağız şartlar nedir bilgisi olan varsa bizi aydınlatırsa sevinirim 🥰