Bende 32. Haftamı bekliyorum. Bende kendimi çok yorgun hissediyorum herseye yetişmeye çalışmak zorluyor. Ev iş bebeğe hazırlık kısıtlı zaman sürekli kafamın içinde sorular var. 40. Haftada doğuracağımızın garantisi yok belki 37 /38 olabilir. Bu kadar kendimize yüklenmeyi son ana kadar çalışmayı doğru bulmuyorum. Maddi olarak 37ye kadar çalışmayı düşünenlere tabi bir şey diyemem geçim zor. Ama doğum sonrasına kendimizi hazırlamak için bence dinlenmeye ihtiyacımız var. Zaten çalışıyoruz hamileyiz her şey bize daha ağır geliyor. Dinlenmek biraz nefes almak hakkımız💞🐣