ozgekader Sariilayda16 kasılmaların oluyo bebek ve vücudun kendini doğuma hazırlıyo kasılıp karnın sertleşiyo ☺️
ozgekader Moonfaced yalan olmasın pek hatırlamıyorum ama sancım varken oynamıyodu ama kasılmalarım olduğunda oynuyodu
ozgekader Sariilayda16 ben hiç doğurmak istememiştim Şuan bile bazen keşke karnıma geri dönse diyorum gebeliğimi çok sevmiştim çok özlüyorum sizde sağ sağlim alın inşallah kucağınıza doğumunuz normalmi sezaryenmi
ozgekader Moonfaced sancı ciddi bir ağrı yani dayanılmaz zaten ciddi sancınız olduğunda anlarınız net kasılma da şöyle söylimm karnınız sertleşiyo birden ona kasılma deniyo bebek ve beden ozaman kendini doğuma hazırlıyo
Bus_er Moonfaced bugün sabah kasık agrıma uyandım acile gittim ve 2. Gebeliğim 4 cm acıklık vardı imza atıp doktoruma geldim ve 6 bucukda dogum yaptım sunıyı 1 saate yakın actık sancım hiç çıkmadı max dogum sırasında cıkan sancım 50lerdeydi
_Minik_ Bus_er ben 3sm açıklıkla sezeryan oldum, 2.sezeryan riske atmak istemedim. 2190gr bizde, sezeryan da güzel geçti
deryaa_milena Moonfaced bunlar bende bir haftadır oluyo ama düzenli değil nstye girdim sancı da çıkmadı 38+1