Sedadvc yani tabii bebek 4kg de doğsa 1ayda 5kg bile olsa 0-3ler oluyor. 6kg den sonra altlar pek olmuyor. Bebek her ay kilo alırken çektiğini farkediyor insan. Mesela benim şuan 6aylik 7bucuk kilo…. %100 pamuklu kullanıyoruz herseyini. Artık 3-6lar zor oluyor. 9ayliklar rahat oluyor. Eeee aldıklarım da 1beden çektiği için 12-18 alıyorum tam 9aylik gibi oluyor. Kışın da giysin dediklerimi 18-24 alıyorum onlar da 12gibi kalıyor. Kurutmanin çektiğini doğunca daha iyi anlıyorsun