nununundunyasi Selamlar hanımlar 🤞🏻 Detaylı ultrason fotoğraflarımız gelsin mi🙂↕️ Biz fazlasıyla fotojenik olduğumuz için her kontrolümüzde poz veriyoruz, sizlerde durumlar nasıl? 22+0 hatırası olarak burda dursun 🤰🏻
nazel123 nununundunyasi masallah bizimkide tam tersi elleri sürekli yüzüne geliyor tam istediğimiz gibi yakalayamadık daha 😊 Haftaya gitcem insallah gösterir bu sefer 😍
elifjanset nazel123 bizimde elleri hemen yüzüne götürüyor iki defa girdim ikisinde de göstermedi yüzünü umarım sizin gösterir 🥰
Miross0114 papatya2412 birşey sorabilirmyiim bu attıgınız fotograf 20-21 haftalıkken detaylı ultrason damı yapıldı acaba ben ilk defa yaptırıcsm da böyle vermezler diye korkuyorum
nununundunyasi Deletedmom_115 yaa çok teşekkür ederiz tüm bebekler 🫶🏻 anasına benziyor siz görmediniz ama öyle 😂
nununundunyasi denizleo09 yaa hemen yardımcı olayım 🌸 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yüklüyoruz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafımızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebiliyoruz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcımıza yapıştırabiliriz. http://mutluresim.com/ 💝
kucukadam Semyil ben hiç böyle net bi foto almadim ne renkli ne renksiz klasik ultrason görüntüsü hep😢 umarım ikincide alabilirim
Nuriskolosko nununundunyasi Oy minnoşuumm maşaAllah 😍😂 biz de 29 Ağustos’ta detaylı ultrasona giricez inşaAllah cinsiyetini de öğrenirim artık 😂
nununundunyasi Nuriskolosko heh bir nazlı daha 🫡 öncesinde karnını doyur yeter çikolataya her bebe yükselmiyor nerden biliyosun diye sorma bizimki pide, kebap filan seviyor 😂
Topraksmom Nuriskolosko benim de 26 Ağustosta 20 haftalık oluyor ama erken mi detaylı için tam olarak hangi haftada gitmeliyiz biz de cinsiyeti öğrenemedik hâlâ çok merak ediyorum 😊
Nuriskolosko nununundunyasi Ahahaha malesef nazliyiz, ee artık kebap lahmacun gömer giderim artık 😂 iyice doysun da hareket etsin 😂
Eminebil nununundunyasi Kızlar biz 39 haftaya giriyoruz ama bebeğim hiç kendini göstermedi. Eli hep yüzünde kendini göstermiyor🥺💞
GlyEylul Eminebil al benden de o kadar ya 😂 geçen bildiğin zafer işaretiyle kapattı yüzünü. Kafasını geriye falan atıo😂😂😂
nununundunyasi Eminebil bu bebe de doğumda kendini gösterenler grubu üyesi 🤭 bazı annelerin de sınavı bu bacım 😸
seddackr Eminebil ben de 37 oldum asla göstermiyor. Doktor tam aradan görcez sanırım diyo hemen eliyle kapatıyor yüzünü 🤷🏼♀️
irremm19 Eminebil güzelliğine nazar değer diye saklıyor annesi sürpriz yapıcak sana 🙈 sağlıkla gelsin inşallah ❤️