efeninannesi5 Haftadayim.bebrk hâlâ dönmedi benim yapabileceğim bı egzersiz falan var mı bu haftadan sonra bebeği dönen oldu mu sezeryan olmak istemiyorum korkuyorum
kubranurleo Haftadayım benimki de yan duruyor hala dönmedi :) Egzersiz vs değişik hareketler var ama ben asla denemeyi düşünmüyorum. Plesanta ayrılması ve kordon dolanması riski var. Bebek dönecekse kendi döner zaten.
Cslrdvnn Bende 36.haftadayim dönmesini bekliyoruz. 37.hafta kontrolde dönmez ise sezaryen planlaması yapacağımızı söyledi doktorum umarım döner 😁 bende normal istiyorum 😁
Glchan_34 @efeninannesi5 eğer bebiş canı isterse döner genelde doktorlar 36 da sonra dönmeleri zor diyor ama siz umudunuzu yitirmeyin 35+4 te dönmüştü benimki hemde bir günde