Minat9496 benimde ikinci gebeliğim şuan ve ikinci oğlum olacak. İlk oğlumun adı Ali Kaan. Bu oğlumun adı sadece Araz olacak (Z ile). Eşimin tercihi tek olsun diyor ikna edemiyorum bir türlü. Yiğit araz olsun istiyorum. Size de fikir olur belki.
Deniz Aras, Kaan Aras, yiğit Aras, yağız Aras..
Sağlıkla gelsin bebiş kaç haftalık oldunuz?
39+3 bugün daha gelmek bilmedi 😅 ilk oğlum 39 da gelmişti. 2. erken olur derler ama hiç de öyle değil bana göre 🤭