Derennn700 Kızlar ilk kez tüp bebek yaptım ama kısmet olmadı ve tutmadı herşey yolunda olmasına rağmen demek nasipte yokmuş, neler tavsiye ediyorsunuz bu ay öyle denemek istedik eşimle kafamızı boşalttıktan sonra diğer transferi yapmayı düşünüyoruz
fatmakyn Merhaba cnm rabbim gönlüne göre versin bişeyi merak ediyorum transfer için ağrı oluyor mu tüp bebekte çok acılı oluyormuş öyle duydum
Emel5805 fatmakyn nasıl düşünürseniz öyle olur kimsenin dediğini dinlemeyin sizin bunyeniz ayrı başkası ayrı ağrı falan olmuyor o kadar güzel bir duygu ki bebeğinizle ilk bulusmaniz oluyor neden ağrı olsun ne kadar az stres o kadar güzel kafada bitiyor herşey 👌
Derennn700 fatmakyn canım en ağrısız kısmı transfer diyebilirim çok hafif bişey hissediyorsun ama asla acı yok sadece tüp bebekte ilaçlar çok fazla olumsuz etkiledi beni kullandığım iğneler vs
fatmakyn Emel5805 anlıyorum cnm ben hamileyim ama merak ettiğim için sordum hakkınızı helal edin çünkü yllar önce bi arkadaşım çok ağrılı bir şekilde yapılıyor tüp bebek tedavisi o yüzden merak ediyorum