Matematikciiii Fnur-3838 benimde son 11 ama hiç belirti yok desem yeri hatta bugün alta yaptığı baskıda gitti
Fnur-3838 Bende de hicbisey yok kasıntı basladı vücudumda bebekten ses yok akıntım var fazlaca bide kollarım uyusuyor
metemom_ Fnur-3838 14 gün olarak görünüyor doktor bu hafta olabilir çok aşağı inmiş hazırlıklı ol dedi doğum korkusu sardı
Ozgecanmete Uygulama Son 2 gösteriyor 1 haftadır yalancı sancılarım var. Cumartesi yatış verilecek suni sancı ile doğumu başlatacağız inşallah o güne kadar kendi sancım gelir 😞
Ozgecanmete Mercimekannesi45 38nci haftadan beri lansinoh krem sürüp masaj yapıyorum uyarı vermek için doktorum da önermişti
Ozgecanmete Kaderozy her gün belime karnıma bacaklarıma sıcak su tutup duşta bekliyorum umarım bununda etkisi olur hurma da yiyorum