Firdevs192 Kızlar yaşayan var mı? İki gündür regl sancısı gibi sancılanıyorum kanama falan yok ama ağrım var. Sizce doktora gitmeli miyim yoksa 19 ağustosdaki randevumu mu beklemeliyim?
Leyla988 Firdevs192 bendede var aynı haftdayız sanki rengl olucam bazen belim ağrıyo bazen sadece sol kasığım 14 randevum var bekliyorum
Kubrabsyg Firdevs192 10+3 benimde regl ağrısı ile sanki alttan alta vuran ağrı oluyor uzanınca biraz geçiyor. Çok ayak üstü kalıyorsak ondan da olabilir 🫤
Balkan77 Firdevs192 kuzum benimde öylesi doktora söylediğimde magnezyum yazdı sabah akşam içilecek şeklinde doğuma kadar iç dedi Allah’a şükür daha ne ağrım kaldı ne bişi yorulmadığım sürece gittiğin zaman doktoruna sor belki yazar canım
Firdevs192 Leyla988 düşük riskin var mı peki? Benim bir kaybım var pıhtılaşma için iğne kullanıyorum. Progestan da kullanıyorum. Bu ağrı korkuttu beni
Kubrabsyg Firdevs192 evet benimde bir oğlum var sokak delisi gün boyu geziyoruz oynuyoruz derken bize her ağrı makbul 😂
DryStr @Firdevs192 @Leyla988 Şuan 12+6 haftalık gebeyim bende de 10-11. Haftalarda acayip bel ağrısı oluyordu sanki belim ikiye ayrılacak gibi ara ara kasık ağrım oluyordu ama bişey olmadı çok şükür yani normal demişti ama herkes aynı olmayabilir. Dr numarasından iletişime geçip sorun ona göre hareket edersiniz 🌸
Leyla988 Balkan77 banada yazdı iç dedi amaa her içtiyimde ağrılarım artdı o yüzden içmedim 14ü gidince söylücem🤷🏻♀️
Balkan77 Leyla988 değiştirir belki herkese aynı ilaç yaramıyor maalesef magosit kullanıyorum ben sen ne kullanıyorsun