elifmerale Hiç korkmayın, işlemden sonra uyandığınızda ağrınız olursa iğne yaparlar. Benim yumurta sayım çoktu o sebeple ağrı kesici ihtiyacım oldu 1 saate ayaklanıp çıktığımda hiç ağrım kalmamıştı.
Sadece uyuyup uyandığınız bir süreç, çoğunlukla ağrısız ve rahat geçiyor. İnşallah çok güzel geçsin sizin de.