Floraa Merhaba ,normal doğum sonrası kontrole çağırdı doktorum . İlk kontörüm olacak nasıl yapılıyor vajina kontrol mu ultrason mu bilgisi olan var mi
Retjza Benim doktorum vajinal muayene etti. Elle dikişlerimi, rahmimi kontrol etti, sonra vajinal ultrason ile baktı.
Hilal2901 Floraa oldun bitmis gitmis kendime ben hep öyle söylerdim 2 dk daha sabret diye diye muayenelere giriyordum ahshshhs
Retjza Floraa Benim 40 muayenemde kanamam bitmişti, o yüzden kanama devam ederken yapılıyor mu bilgim yok.
Floraa Hilal2901 güzel bi moral verme seçeneği 🫠 Doğum anından daha zor geliyor çatala çıkıp muayene olmak
Retjza Floraa Ben doğum yaptığım günün ertesi günü sabah taburcu oldum, kendi kliniğine çağırdı eve giderken uğrayabilir misiniz dedi, muayene etti. Sonra 40 muayeneme gittim. İlk olduğum muayenede sadece elle muayene etmişti.
Floraa Retjza ben 2 gün sonra taburcu oldum hastaneden biraz zorlu bi süreçti benim 10 gün oluyor yarın ilk muayenem biraz korkuyorum