Pamukkokulum 3100 dedı doktor acaba az mı 38 de gün verecek haftaya yanı 38+3 alacak sanırım ameliyata
Fatma_ecem4 Pamukkokulum bende 36+6 da 3250 dedi 2900 doğdu bebek ama altı sene önceydi şimdi ilerlemiştir makinalar yanılma azdır ydni
Sermec27 Pamukkokulum 37+1 de 2450 doğuran ben 😁 ikinci oğlumda 38+1 de 3100 doğmuştu kilosu gayet iyi 10 günde 400 ve alsa 3500 dogar 🥰
Zehrazaras11 Yani 37 +2 de 3400 du benim de baştan beri iri bebek benimki bence sizin norma gayet . Bu kiloya göre 3500 falan doğar sizin 40 haftaya göre zaten sağlıklısı da o 🌸
Zehrazaras11 Fayalll47 malsf çünkü normalde 39 40 ta 3500 3600 dogması gerekiyor ama 37 de böyle olunca 40 i görürse 3900 4 kilo olur
Evhamlikurabiyeanne 37+5 te 3 kg idi dogum cuma insallah 38+2 de doktor 3100 3050 arasi ancak dogar minyon bebek dedi ablasi 3520 dogmustu 38+5 te