Herkese merhabalar kızlarr biz 39 haftalığız şükürler olsun ve dün gece saat 4 gibi lavaboya gittim ve birden benden böyle kalın bisey geldi hissettiğim gibi peceteyle sildim ve şeffaf sümüksü ve çok yoğun bir şey gelmişti bu nişan mı? internette kanlı falan olur yazıyordu ama kan yoktu şeffaf ve çok yoğundu sonra işte gittim yatağa girdim uyuyamadım bir türlü ve sık sık lavaboya gitme ihtiyacı duyuyordum ve her gittiğimde de iç camasirim da ıslaklık oluyordu sabaha kadar bu şekilde devam etti sabah uyandım 11 gibi az bisey yine o şeffaf sümüksü şeyden gelmişti ve iç camasirimda böyle yuvarlak ıslaklık vardı bebeğin suyu mu acaba? nişan geldikten ne kadar sonra doğumunuz oldu söyler misiniz benim ilk hamileliğim bu yüzden pek bir tecrübem yok işte hastaneye gittik çatı muayenesi yaptılar amniyotik sıvı değil dedi hemşire nstye bağladılar ve yine de doktor görecek dediler sonra doktor geldi normal ultrasonla bebeğimizi inceledi hersey yolundaydı çok şükür ama bazı yerlerde su kaybetmiş dedi yatış yapacaklardı damar yolumu açtılar neyse sonra bizi bekleme salonuna aldılar ve tekrar hemşire geldi amniyotik sıvı değilmiş bu yüzden yatış yapmicaz eve gidin iki gün kadar bekleyin hala su gelmeye devam ederse kadin doktorunuza gidin ve ona söyleyin ona göre hareket edelim dediler Rabbim bebeklerimizi sağlıkla hayırlı güzel doğumlarla kucağımıza almayı nasip etsin insallahh 🤲🏻🥹❤️