Kaç kere doktora gitmek gerekiyor bu süreçte. İş sebebiyle yoğun ve stresli bir dönemdeyim, ama bu ayı geçirirsem 3-5 ay daha ertelemek zorunda kalabilirim transferi.
Transfer öncesi süreç çok uğraştırıcı mı ? Şehir dışında olacağım için yaşadığım şehirden takip edilip git gel yapmak durumundayım.
Aynı zamanda günde en az 3 kahve içtiğim bir dönem, işlerimi yetiştirebilmek için.
Tek artısı yoğunluktan bebek düşüncesine çok takılmıyorum, stresli de olsam o konu da kafam daha rahat.
Sizce bu ay doğru ay mıdır. İlk transferim olacak.