Tugba1tugba Rumeysakrdnz1601 emzirmeyi düşünüyorsan ne emzik ne biberon koyma vermede sakın 40 çıkana kadar canım. Mama vermen gerekirse enjektörle ver. Emzik yerine de seni emsin
Aylaa123 Rumeysakrdnz1601 ben emzik koyucam emzik büyük kolaylık sağlıyor gün geçtikçe bebek emziği emmek istemiyor baştan alıştırıcam
Civcivlerinannesi Rumeysakrdnz1601 emzik büyük kolaylık ilk çocuğumda inat ettim emzik vermedim. Çocuğum sürekli emzik gibi beni emdi. Tokken de emdi. Ve fazla emdiği için kustu. Çok zor geçti emzirme süreci. Hep göğsüme yapıştı. Tuvalette yemekte yatakta otururken. Çok zorlandım. Ama diğerlerinde öyle yapmadım. Hem biberon hem emzik verdim. Emzik ve biberon cidden çok büyük kurtarıcı. Evde işlerinizi hallederken emzik çok büyük kolaylık. Bazı bebekler tokken de emiyor. O zor oluyor. Sonra dan da emziğe alıştırmak çok zor benim ilk bebeğim almamıştı ne emzik ne biberon
Zeyyno_ Rumeysakrdnz1601 Ben ilk gebeliğimde de koymuştum bundada koydum ne olur ne olmaz diye ilk bebeğimde hep emzirdim zaten biberon yada emzik tutmadı bakalım bu bebegimde nsl olcak
aslanbeyy Emzik ve biberon koymadım . Kaşık biberon koymuştum . Eve gelince emzik verdim sadece çok aç ise dakikalık veriyorum , bazen açsa altını alırken emzik veriyorum . Kaşık biberonu beğenmedim çok hızlı geliyor . Onun yerine Avent biberon öneririm
Busraapaydn01_ Rumeysakrdnz1601 ikisini de koydum ama sütüm gelmezse biberondan çay kaşığına damlatıp öyle vermeyi düşünüyorum mamayı veya sağdığım sütü çünkü biberona alışırsa kesinlikle memeyi almaz
zuleyha10 emzik koydum hemen de vermiştim biberon koymadığıma ve mama almadığıma çok pişman olmuştum hani yine mama eczaneden alınır acil bir durum da hemen adapte olman gerekiyor herkesin sütü bir değil benim gelmiyordu yapamıyordum tedirgin oluyordum ilk sonuçta tabi yine de sizin fikriniz ben pişmanlığımı paylaştım 😁