Merhaba arkadaşımın ıkı tupü kapalıydı sülük saldı uc ay snra hamıle kalamadı amelıyat ıcın doktoru aradı oda gttı amelıyat oldu açablırsem acıcam acamazsam alıcam dedi doktor ıleri derece demişti alınabılırdı tupleri. Sonra amelıyattan bı cıktı anaa tupleeri açmış doktor demişki hatta ileri derece kapalıydı bunlar ve açabıldım Allah işte demiş. Snra 6 ay zaman verdi cocuk ıcın yıne olmadı bi gtti baktı kapanmışmı dıye biri açık biri kapalı cktı ama gene şansın var dedi 4 ay daha denıcek hala olmazsa tup yaptırcak. Yanı suluk tupun açılmasını sağladı amelıyatt için yardımcı olmuş oldu açılmıcak seyı açtılar cok emdi demekki . Ama hamilelik hala yok kuzum. Hc duymadım o arkadaşımından hariç.