Herkes gibi bir gün bende buraya doğum hikayemi yazacağım fikri cok uzak geliyordu , Normal doğum beklediğimiz icin 41 haftaya kadar bekledik devlet hastanesi bu arada , 41.hafta kontrolünde hersey gene normal istersem yatis yapabileceğimi istersem 41+3 e kadar beklicegimi soylediler , ben artik 2 gunde bir hastaneye gidip gelmekten yorulduğum icin yatmayi istedim acilmam yoktu çünkü, 11 den 3 e kadar biraz kendi sancim olduğu icin beklediler sonrasinda sancida düzensizlik oldugu için rahim ağzına ilac koydular ip gibi ayni , sonrasında 5 gibi yavaştan adet sancisi gibi sancilarim başladı ara ara gelip acilmami kontrol ettiler saat 7 gibi 3 cm falandi tabi bu arada sancılarım sıklaştı benim ve hic bitmicek gibi geliyordu sonrasi daha çabuk ilerledi 5 cm 7 cm derken saat 10 bucukta 10 cm kadar ilerledi sanci kismi evet zor ama bitiyor hersey kendimi buna odaklamistim ben cekicem ve biticek gibi , 10 bucukta artık dogum basladi kaka yapma ıkınma isteği gelmeye baslasi ebeler geldikce ikin dediler saat 10.44 de kizim dogdu ve herşey bitti butun yuk ustumden kalkmis gibi rahatlama hissi bebek cikinca sürekli ebeye bitti artık hersey demi diye söyleyip durdum çektiğin butun sancilari çıktığı an unutuyorsun o kadar mucizevi birşey, 10 dk falan dikişler sürdü uyusturarak diktiler hissetmedim sadece dikilme hissi aci yok o kadar , darisi bekleyen herkese saglikla sihatle inşallah sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim 💖