Birisi00 birmeleginannesi_ Dediğim gibi genelde yenidoganlarda tsh yüksek çıkması normal. Bizim topuk kanında da yüksek çıktı. Topuk kanında 10 kan değerinde 32 çıkmıştı
birmeleginannesi_ Birisi00 benim 13 çıktı tekrar vericez bakalım üstüne dusucem sürekli baktiricam inşallah normale döner canım
birmeleginannesi_ e_blue_sky_a ilk kanda öyle yanilmalar olabilir dedi benim bile belki ilk kanımda öyle çıkmıştır sonradan düzelir haftaya tekrar kan verirsin bakarız dedi.. diğer sonuçları sordum alt ast falan değerleri oynuyo sürekli diye yenidoğan bebekte olur oyle şeyler dedi anca kan değerleri normallesicek dedi
Qnl birmeleginannesi_ seni anlıyorum ama ben 5 yıldır kullanıyorum ilaç ki hala devam ediyorum içmeye :) bebeğin de düzelir inşallah ihtiyaç kalmaz sadece durumu çok abarttınız ve dramatize ettiniz acı verici çile çekiliniyormul gibi anlatıyorsunuz. Bi sakin olun araştırın doktor bulun çözüm odaklı olun bence inşallah ilaca vs gerek kalmadan çıkar hastaneden. Bu haliniz tamamen bilmemekten kaynaklanıyor
birmeleginannesi_ Qnl söylediğiniz söz çok saçma asla dramatize acindirma etmiyorum çok yanlış konuşuyorsunuz ilk bebeğim ve herşey üst üste geliyo annelikten dolayı korkularim normal bu size anormal geliyosa sizin rahatliginiza şaşırmak gerek
birmeleginannesi_ Qnl bilmediğim için üzülüyorum bilsem doktor olur uzulmezdim zaten bilmediğim için tedirginim.
birmeleginannesi_ Dilara_0 ay hadi İnşallah bir çırpıda kurtulursun bebeğim inşallah 🥹 bebeğine sağlıkla kavuş inşallah 🙂
e_blue_sky_a birmeleginannesi_ hadi bakalım bu gün de bitti :) ben de senle gün sayıyorum yarın güzel haberler ver inşallah
Qnl birmeleginannesi_ ben sizin korkularınızı normal gördüğümü açıkladım zaten benim bebeğim dede vardı diye anlattım bi nebze sizi rahatlatmak için ben sizin korkularınızı anormal de görmedim ayrıca rahat değilim ki olsam da rahat insanlara şaşırmayın konuşma tarzınız çok ters ve tuhaf. Sizinle gayet düzgün ve saygılı konuştum lakin anlayacak kapasite olmadığını anlıyorum. Allah şifasını versin bebeğinize. Sizede akli şifalar dilerim.
Qnl birmeleginannesi_ bende onun için araştırın demiştim. Emin olun bende bilmiyordum. İlk duyduğum da günlerce ağladım benimki de bilmemektendi lakin araştırıp öğrenmek için doktor olmak gerekmiyor.
birmeleginannesi_ e_blue_sky_a Allah razı olsun gülüm bazı anlayışsız insanlara karşı iyiki sen gibiler var hayatta 🥹 inşallah yarın alırım bebeğimi. bugün doktorla konuştuk değerleri iyi ama oksijen sıkıntısı yaşıyor dedi beslenirken.. biberonla.. bende olmuyo beni emerken ama biberonda oluyo o geçerse gondericekler geçmezse bir gece daha kalır dedi doktor 🥹
Masalnuray123 birmeleginannesi_ merhaba bizimde TSH yüksek çıktı nasıl yol izlediniz ne yaptınız geçti mi yazarmisiniz
birmeleginannesi_ Masalnuray123 hormon testi istediler bir hafta sonrasina canım bizde cuma günü verdik Allah’a şükür düşmüş 13 den 6 ya düştü
Miracefem Qnl merhaba hala kullaniyor musunuz ilaç benim.kizimda da topuk kanında yüksek çıktı yenidogan 3.topuk kanı istediler çok korkuyorum kalıcı bir gelişim geriligi yapiyormuymus