birmeleginannesi_ yani troid hormon ilacı zaten . Bebeklerde ne gibi Bi yol izleniyor bilmiyorum ama…. hepimizin Bebeklerde sıkıntılar oluyor. Bak benimki 37de doğdu kalp deliği kapanmamışti. Ağladım durdum. Sonra öğrendim ki her bebekte olabiliyormus. Neyse ki 5.ayda düzeldi. Kolunda leke var hematolojiye yönlendirdiler kan verdik kardiyolojiye gönderdiler yarın da ultrason var düşün bak her bebekte sıkıntılar oluyor….. Allah kötü hastalık vermesin. Sarılık 2ay düşmedi bizim. Mavi ışık kar etmedi. Bastık mamayı düzeldi ama süt artmadı ve kesildi. Hersey oluyor yani. Crp yüksek olur tsh yüksek çıkar. Sanma ki Bi tek sende hepimiz yaşıyoruz. Üzülme dik dur diye anlattım