Melonka54 Kızlar merhaba şehir hastanesindeki mustafa göktan bey muayeneye eşi de sokuyor mu yanımızda bi bilginiz var mı
Sumruhazal Melonka54 Melonka54 alan doktorlar oluyor ama mustafa beye randevu bulursam bende gıdıcem ona
Cimenn1223 Melonka54 bende randevu aldm bende mustafa beye gidicem alan doktorlar varmş bugün arkadaşm da söyledi benimde ilk gidişim olucak eşiminde girmesini rica edicem
Melonka54 Cimenn1223 eger alırsa yazar mısınız eşlerimizin bebeğini görebilmesi icin özele gitmesi zorunlulugu beni üzüyor inşallah alır benim randevum 19 agustosta
Sumruhazal Melonka54 8 aydır gidiyorum evet almıyorlar ya ve sedyeye uzanırken doktor muayenesi bıtınce kaldıran da yok 😢😢