Kızlar ben 16 haftalıkken doktor cinsiyeti erkek demişti . Şimdi 33 haftalık olduk başka doktor cinsiyetine bakmaya çalıştı ama göremedi . Biz alışverişimizi yavaştan yapıyoruz . Sizlerin cinsiyeti sonradan değişen varmı? Sizce ne yapmalıyım . Nstye gireceğim orada belli oluyormu , yoksa doktorun 16. Haftada gördüğü doğrumudur