Arkadaşlar bugün 11 hafta 0 günlük.11.haftamı doldurduğum bugün malesef kahverengi lekelenme yaşadım.Doktorumu aradım istirahat etmemi ve 2 saat sonra tekrar haber vermemi istedi.
Düşük yapacağım diye çok korkuyorum.11-12.haftada kanaması olan ve sıkıntsız geçiren var mı ???