Arkadaşlar hamile kaldığımda 6 cı haftada kanamayla hastaneye yatıp tedavi oldum çok şükür kanamam kesildi bebegim gayet iyi daha sonraki haftalarda yine kanamam oluştu ve yine atlattık çok şükür 19 haftama geldiğimde rahim agzı 22 mm açılmadan dolayı serklaj oldum erken doğum riskim var hiç kalkmıyorum hep yatıyorum yemek lavabo hariç bugun doktora gitiğimde kasılmam olduğunu söyledi çok canım sıkıldı ne yapsam olmuyor progestan iğne progestan hap magnezyum kullanıyorum ama hep bir sorun çok yoruldum artık benim gibi olup 30 haftaları gören varmı birde rahimde sert bi şekilde atan bişey var bebek değil bence doktora söledim sesini. Çıkarmadı ama bu pıt pıt atmalar 2 gün sürdüğü oluyo