Merhaba. Dün kontrolümüz vardı 34+5 teyiz ve bebeğin kilosu 2400 çıktı. Bana az geldi ama doktorumuz iyi olduğunu söyledi. Demirim düşük hapını kullanamadım hiç bulantı yaptığı için. Oyüzden şuan tozuna başladım. Demir eksikliği az kilo almasına neden olmuş olabilir mi? Sizin bu haftalar kilosu nasıldı ve bebeğin kilo alması için ne önerirsiniz