blackeagle alsar11 günde 1-2 adet maden suyu öneriyor doktorlar zaten birşey olmaz gaz normal bu arada bende hala oluyor 13 haftalığım
Deletedmom_115 alsar11 ben günde 2 tane içerim hatta kızıma hamileyken çok fazla kramplarım vardı doktor 3 e çıkart demişti faydası bile var
Birkucukprens1 alsar11 valla ilk hamilelegimde hep gaz ve mide yanması yaşadım sonuna kadar ne soda kesti ne başka bir şey doğurdum ettim yine hamileyim Allahim şu gaz olmasın da ne olursa olsun diyorum 😄😄
Retjza Sade maden suyu içmeniz magnezyum zenginliği açısından çok faydalı. Her gün 1 şişe içerseniz ileride oluşacak bacak kramplarına, ağrılara iyi gelecektir.
NilsunThmz Retjza ben her gün 1 tane içtim ama bacak kramplarıma iyi gelmedi yaşamaya devam ettim. Bir bende o konuda işe yaramadı galiba :D
oznur-1098 Merhabalar, Kızılay markasının Erzincan olanı var magnezyumlu. Kesinlikle bundan için günde 1 adet. Ben 36+5 im kasılmalarım olmadı çok şükür
Retjza NilsunThmz Ben bazen içip bazen içmememe rağmen yaşamadım. Bazı şeyler kişiye bağlı. Fakat önerilen bu 🙂