Çok çok kararsız biriyim eşim de sen bilirsin diyor ,bi ara Asel e karar verdim sonra vazgcetim Ebrar da hoşuma gidiyordu ondan da vazgeçtim şuan bi aklımda defne var ama emin de değilim ,böyle yeni nesil Lina tarzı isimler istemiyorum hem biraz eski hem çok konulmayan hem anlamı güzel olan bir isim onerisi yapabilir misiniz