Doktorundan istersin suni sanci verilir benimde ilk cocugumda suyum fazla olduğu için bı gün önceden yatisim yapıldı ertesi gün suni sancı verildi hiç bi doğum belirtim yoktu yani ama bana sorarsan bekle derim ikinci çocuğumda da suyum gelmişti sabah 7.30 gibi tee akşam 6.bucuga kadar sancım gelmedi hemen sancı gelicek diyede bişey yok yani bebeğin ne zaman gelmek isterse o zaman gelsin derim ben😊