Kızlar selamlar bayadır burayı takip ediyorum ama ilk kez yazıyorum 🥹 2 kez çatlatma iğnesi tedavisi oldum olumsuz oldu ilki kimyasal oldu ikincisi direkt negatif. Bu ay da ilk kez aşılama oldum. Bugün 11. Gün bugün yaptığım testleri koyuyorum böyle olup hamile kalan oldu mu?


