Merhaba herkese, 11 haftalık kontrole gittiğimde bebeğimin ense ve sırt kısmında sıvı birikmesi görüldü. Doktorum bu ödeme bağlı olarak ensesi biraz kalın 2.6 cm dedi ikili test yapalım riskli gelebilir korkma sonrasında fetal dna yaparız dedi. Dediği gibi ikili testim yüksek geldi ve fetal verdik sonucu henüz çıkmadı. 12+4te yani bugün tekrar kontrole gittim sıvı artmamış bu iyi bir şey dedi fetal temiz çıkarsa detaylı ultrason zamanı kalbine biraz dikkat ederiz dedi. Yani kromozomla alakalı olmasa bile kalbinde bir sıkıntı olabilir demek istedi. Bu şekilde başına gelip bebeğinde ödemi geçen sağlıkla kucağına alan var mı arkadaşlar ? Araştırmaktan okumaktan bir hâl oldum deneyimlerimize ihtiyacım var..