Kızlar 35+6 hamileyim bugün kontrole gittim doktorum plesentamın yaşlandığını söyledi ve bebeğim 2 haftadır nerdeyse kilo almamış dediki artık doğsa iyi olur normal yolla gelirse küvezede almam dedi ama eğer kilo almamaya devam eder gelmezse mecbur sezeryan.. doğum hızlandırıcak şeyler yap dedi faydasını gördüğünüz şeyleri yazar mısınız acaba ? Egzersiz,yiyilip içilen şeyler vs..