Esum48 yani ilk başta benimki de mor siyah gibiydi bendeki de estetik yapıştırma sağ kısım kapatma yeri ve beyaz deri görünüyor alttan çok minik milim kadar yerden enfeksiyon başlangıcı ve çok hafif açılma var dedi pansumana gönderdi doktorum ve antibiyotik ile antibiyotikli krem verdi biraz düzeldim yani cayır cayır yanıyordu o enfeksiyon ve açılma yüzünden o beyaz yerde minicik olduğu için dert etmedim elbet kapanacak diye