Sedadvc allahtan oyle panik bir insan degilim zaten her seyin basi stres veya panik tarzi seyler birde doktor zaten riskli gebelik hemen onlem demedi adamda birsey olup bekletecek hali yok makineler eski gormuyorum kotu birsey ama icimiz rahat etsin dedi is yaptigimda yok acikcasi genel seyler normaldede ben relax biriydim suan halen oyle 24 hafta gecti ama hala karnımı ve bebitonun hareketleri gormesem hamileyim demem hersey allahtan insan elinden geleni yapicak gerisi takdiri ilahi.