Salis25 normal 7. Haftada duyulması gerekiyor, vajinal olarak benim 6+0 da duyuldu 2 gün önden gidiyordu embriyo 6+2di. Karından bebek bile gözükmemişti o hafta vajinal bakalım dedi çok çok yavaş kalbi atıyordu derinden geliyordu doktor yeni atmaya başlamış dedi 1 hafta sonra normale dönmüştü çok şükür. Endişenlenmeyin haftaya duyarsınız inşallah❤️