nur-can621 Esmer tenliyim normalde ama doğumdan sonra kararma çok oldu ne yapıcam bilmiyorum sizde oldu mu nasıl geçirdiniz
Bebikk_10 nur-can621 Ben krem kullanıyorum genital bölgem için hamilelikten sanırım kararma vardı. Sanki faydasi var gibi eski karariklik yok şuan
hayalim35 nur-can621 o kararmalar geçiyor die biliyorum bnm olmadı ama dizlerimde var yer silmekten olmuştur dedi doktor beyazlatıcı kremler var emzirmede önermiyorlar çok utanıyorum bnde
Reina nur-can621 genital böyle vücudumdan bağımsızlığını ilan etti renk konusunda. Bakalım doğumdan sonra ne olacak 🤷🏻♀️