İlk trimesterda dehşet bir mide yanması çektim, yediğim yemekler bile zevk vermez olmuştu. Hatta doktorumla konuştum bana rennie şuruplarından verdi ama onlarda bulantı ve kusma yaptığı için kullanamadım. Çok kötüydü gerçekten. İkinci trimesterda bu durum azaldı yalnızca çok yağlı baharatlı bişeyler yediğimde oluyordu ona dikkat etmeye çalışıyordum sadece ama genel olarak iyiydim. Şuan 35+3 teyim, üçüncü trimesterda ilk trimester gibi mahvediyor beni. Sürekli midem yanıyor ve çare bulamıyormuşum gibi geliyor. Doğum olsa da kurtulsam şu mide derdinden