Zeynepci012 Civciv53 şuan sadece sertlik ve hafif ağrı var perşembe günü kontrole gidicem nasipse onda söylerim 🥰 teşekkür ederim
Civciv53 Zeynepci012 o istek geçmezse gidin bence bende geçmediği için vakit kaybetmeden gittim. Gerçi benim sancılarımın hepsi nst de çıkmıyordu bazen oda yanıltıcı olabiliyor malesef
Derinmom fff9898- bende 36+5 im bahsettiğiniz durumların hepsini yaşıyorum. nst ye de girdim sancı falan çıkmadı. doktor yalancı kasılmalar dedi.