TubaY- tarifi bence çok yok. Anlık geliyor birkaç saniye sonra gidiyor. Oturunca geçmiyorsa kesin doğum başlamış demektir. Yalancı sancı bir zaman sonra geçiyor ama bu tam tersi zamanla artıyor. Aslında maksimum 3 4 saati zor geçiyor ondan öncesi biraz daha adet sancısı falan gibi. O son saatleri atlatınca doğum o kadar kolay bir şey ki. Ikınma hissi allahtan geliyor zaten isteseniz bile içinizde tutamazsınız. Kendi kendine akıp geliyor bebek. O yüzden öğrenmeniz gereken kendinizi yormadan sancıyı doğru nefes egzersizi ile karşılamak, sakin kalmak, bağırmamak ki bu sizi yorup doğumu zorlaştırıyor, okunmayı da doğru yapmak. Bu kadar aslında her şey