İki kızımın ismi Ecem ve esila 3. Kızıma hamileyim ilk duyduğumda Asya dedik ablaları babası da beğendi kimseyi dinlemedik Asya olucak allahın izniyle hala farklı isim sunanlar var eski isim nabıcaksın diyenler var asyaya ısındık dedik hediyeliklerini yaptırdık değiştiremeyiz artık diyip geçiştiriyoruz 🤭